W związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami GIS i MZ informujemy, że:

    1. W budynku Przychodni obowiązuje noszenie maseczek

    2. Każda wizyta w placówce z powodu infekcji dróg oddechowych musi być poprzedzona teleporadą. Lekarz po rozmowie telefonicznej określi tryb
    i godzinę ewentualnej wizyty.

    3. Prośby o recepty na leki przewlekle stosowane i skierowania (opatrzone w dane Pacjenta: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, numer telefonu komórkowego) prosimy składać do skrzynki przy drzwiach na zewnątrz budynku przychodni.

Rejestracja

Na wizytę do lekarza POZ można zarejestrować się osobiście, przez osoby trzecie, telefonicznie lub on-line.

Rejestracji można dokonywać na bieżąco lub z wyprzedzeniem dwutygodniowym, co pozwala naszym Pacjentom zaoszczędzić i dobrze zaplanować własny czas.

Osoby które nagle zachorowały i potrzebują natychmiastowej pomocy (gorączka, uraz, nagłe pogorszenie stanu zdrowia) przyjmowane są w dniu zgłoszenia niezależnie od ilości dostępnych miejsc.

Pacjentom, którzy są ubezpieczeni, lecz niezadeklarowani do naszej Przychodni, oferujemy bezpłatną pomoc w stanach nagłego zachorowania. Mogą na nią liczyć osoby przebywające poza miejscem swojego zamieszkania, ale z poza gminy Bydgoszcz i gmin sąsiadujących oraz osoby ubezpieczone w krajach Unii Europejskiej, na podstawie karty EKUZ.

Rejestracja osobista rozpoczyna się od godziny 7:30.

Rejestracja telefoniczna rozpoczyna się od godziny 8:00 w Poradni Ogólnej, a w Poradni Dziecięcej od 8:00.

Zwracamy się do państwa z prośbą o wyrozumiałość i cierpliwość. Personel rejestracji dokłada wszelkich starań by odebrać każdy telefon dzieląc czas pomiędzy dzwoniących oraz oczekujących przy recepcji.

Rejestracja on-line. Informujemy naszych Pacjentów o możliwości internetowej rejestracji do lekarza POZ, zapewniającej zdalny wybór terminu wizyty bez konieczności kontaktu z personelem rejestracji.

W razie wystąpienia problemów  zapraszamy do Rejestracji celem uzyskania informacji.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce cookies.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Klauzula informacyjna Administratora Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Przychodni na Szwederowie sp. z o. o.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia na Szwederowie Sp. z o. o. z siedzibą Bydgoszczy, ul . M. Konopnickiej 26, którą reprezentuje Przemysław Malinowski –  Dyrektor.
  2. Inspektorem Danych Osobowych jest Katarzyna Schiller. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Przychodni na Szwederowie Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. 52 3795 047 lub adresem e-mail rejestracja@naszwederowie.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielanie świadczeń zdrowotnych na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.  o ochronie danych osobowych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w okresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania tj 20 lat.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
  7. Istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego na tryb i sposób przetwarzania danych osobowych przez administratora, jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione , że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie  z Rozporządzaniem o ochronie danych osobowych z dnia 27. kwietnia 2016 r.
  8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z mocy przepisu prawa tj. ustawy o działalności leczniczej i ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a brak podania danych osobowych będzie skutkował możliwością odstąpienia od udzielania świadczeń, chyba, że inne przepisy stanowią inaczej.
  9. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych odbiorcom w państwach trzecich oraz organizacjom międzynarodowym – opcjonalnie.
  10. Administrator nie podejmuje czynności związanych ze zautomatyzowanym

podejmowaniem decyzji wobec danych osobowych, w tym o profilowaniu – opcjonalnie.