Transport medyczny

Każdy pacjent w sytuacji, gdy niezbędne jest podjęcie natychmiastowego lecznia lub kontynuacji leczenia w danym zakładzie opieki zdrowotnej lub przekazania do dalszego leczenia w innym zakładzie udzielającym świadczeń we właściwym zakresie a dysfunkcja narządu ruchu uniemożliwia korzystanie ze środków transportu publicznego, może liczyć na bezpłatny transport do wskazanej placówki służby zdrowia. W takim przypadku zlecenie wystawia i pokrywa jego koszt lekarz stwierdzający konieczność leczenia w oddalonej od miejsca zamieszkania pacjenta placówce opieki zdrowotnej /lekarz specjalista lub lekarz POZ/.

W naszej przychodni usługi związane z transportem medycznym świadczy firma AGAMED (ul. Deszczowa 47, 85-467 Bydgoszcz, tel.: 508-152-940, 510-540-234, biuro@aga-med.eu, www.aga-med.eu).

Po zakończeniu leczenia szpitalnego zlecenie na transport chorego do domu wystawia i pokrywa jego koszt lekarz pracujący na oddziale szpitalnym.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce cookies.

Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Klauzula informacyjna Administratora Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Przychodni na Szwederowie sp. z o. o.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia na Szwederowie Sp. z o. o. z siedzibą Bydgoszczy, ul . M. Konopnickiej 26, którą reprezentuje Przemysław Malinowski –  Dyrektor.
  2. Inspektorem Danych Osobowych jest Katarzyna Schiller. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Przychodni na Szwederowie Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. 52 3795 047 lub adresem e-mail rejestracja@naszwederowie.com.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielanie świadczeń zdrowotnych na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.  o ochronie danych osobowych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w okresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania tj 20 lat.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
  7. Istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego na tryb i sposób przetwarzania danych osobowych przez administratora, jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione , że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie  z Rozporządzaniem o ochronie danych osobowych z dnia 27. kwietnia 2016 r.
  8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z mocy przepisu prawa tj. ustawy o działalności leczniczej i ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a brak podania danych osobowych będzie skutkował możliwością odstąpienia od udzielania świadczeń, chyba, że inne przepisy stanowią inaczej.
  9. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych odbiorcom w państwach trzecich oraz organizacjom międzynarodowym – opcjonalnie.
  10. Administrator nie podejmuje czynności związanych ze zautomatyzowanym

podejmowaniem decyzji wobec danych osobowych, w tym o profilowaniu – opcjonalnie.